Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 4/2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: 4/2019Szczegóły informacji
Ogłoszenie: MŁODSZY REFERENT ds. ewidencji gruntów i budynków
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim, ul. Piastów 10 B Krosno Odrzańskie
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Geodezji i Kartografii
Data udostępnienia: 2019-02-19
Ogłoszono dnia: 2019-02-19 przez Anna Hałas
Termin składania dokumentów: 2019-03-04 15:00:00
Nr ogłoszenia: 4/2019
Zlecający: Starosta Krośnieński
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie - min. średnie (preferowany profil: techniczny).
- Biegła obsługa komputera i urządzeń kopiujących.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Obywatelstwo polskie.
- Osoba nie skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
- Znajomość ustawy KPA.
- Znajomość pracy w administracji.
- Obsługa programów geodezyjnych.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie baz danych ewidencji gruntów i budynków gmin Krosno Odrzańskie i Dąbie.
- Przyjmowanie zgłoszeń zmian danych objętych ewidencją gruntów i budynków (art.22 ust.2 ustawy pgik).
- Przeprowadzanie postępowania i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych nakładających na właścicieli nieruchomości obowiązków określonych w art.22 ust.3 pkt 1-3 (art. 22 ust.3 ustawy pgik).
- Prowadzenie postpowania i przygotowanie dokumentacji do egzekwowania w formie wykonania zastępczego, wykonania obowiązku nałożonego decyzją administracyjną opracowania dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do aktualizacji bazy danych ewidencji gruntów i budynków (art. 22 ust.4 ustawy pgik).
- Przygotowanie dokumentacji do przeprowadzania postępowania w przedmiocie umorzenia lub rozłożenia na raty kosztów wykonania zastępczego, o którym mowa w punkcie 3 upoważnienia (art.22 ust.5 ustawy pgik).
- Aktualizacja baz danych ewidencji gruntów i budynków przez wpisywanie danych z otrzymanych dokumentów, o których mowa w art.23 ust.1-3 ustawy do ewidencji gruntów i budynków ( art. 23 ust.7 ustawy pgik).
- Aktualizacja baz danych ewidencji gruntów i budynków w drodze czynności materialno – technicznej oraz przeprowadzanie postępowania i przygotowywanie projektów decyzji – gdy następuje to w formie decyzji administracyjnej (art.24 ust.2a ustawy pgik).
- Przeprowadzanie postępowania i przygotowywanie projektu decyzji w zakresie odmowy aktualizacji informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków (art.24 ust.2c ustawy pgik ).
- Udostępnianie informacji zawartych w bazach danych ewidencji gruntów i budynków ( art.24 ust.3 ustawy pgik).
- Wydawanie wypisów z baz danych ewidencji gruntów i budynków (art.24 ust.5 ustawy pgik).
- Sporządzanie gminnych i powiatowych zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów i budynków (art. 25 ust.2 ustawy pgik).
- Sporządzanie Dokumentów Obliczenia Opłaty.
- Wykonywanie innych poleceń przełożonych.
V. Wymagane dokumenty:
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępna na stronie: http://bip.powiatkrosnienski.pl/122/Druki_do_pobrania/
- list motywacyjny;
- CV - Curriculum
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu);
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku przeciwskazań do pracy na stanowisku urzędniczym;
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-03-04 15:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem KONKURS – GK ewidencja:
- osobiście w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Krośnie Odrzańskim, pok.115 (I piętro)
ul. Piastów 10B,
ul. Piastów 10B,
- lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim ul. Piastów 10 B, 66-600 Krosno Odrzańskie
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 04.03.2019 r. do godziny 15:00.
W przypadku wysłania dokumentów pocztą, liczy się data wpływu oferty do Starostwa.
VII. Informacje dodatkowe:
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej : www.bip.powiatkrosnienski.pl
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Dodatkowych informacji w sprawie naboru udziela: Pani Bogdan Bakalarz w godz. pracy Starostwa, pok. nr 105 (tel.68 383 02 86).