ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 4/2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: 4/2019

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: MŁODSZY REFERENT ds. ewidencji gruntów i budynków

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim, ul. Piastów 10 B Krosno Odrzańskie

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Geodezji i Kartografii

Data udostępnienia: 2019-02-19

Ogłoszono dnia: 2019-02-19 przez Anna Hałas

Termin składania dokumentów: 2019-03-04 15:00:00

Nr ogłoszenia: 4/2019

Zlecający: Starosta Krośnieński

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wykształcenie - min. średnie (preferowany profil: techniczny).
  2. Biegła obsługa komputera i urządzeń kopiujących.
  3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Obywatelstwo polskie.
  5. Osoba nie skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Nieposzlakowana opinia.
  7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Znajomość ustawy KPA.
  2. Znajomość pracy w administracji.
  3. Obsługa programów geodezyjnych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie baz danych ewidencji gruntów i budynków gmin Krosno Odrzańskie i Dąbie.
  2. Przyjmowanie zgłoszeń zmian danych objętych ewidencją gruntów i budynków (art.22 ust.2 ustawy pgik).
  3. Przeprowadzanie postępowania i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych nakładających na właścicieli nieruchomości obowiązków określonych w art.22 ust.3 pkt 1-3 (art. 22 ust.3 ustawy pgik).
  4. Prowadzenie postpowania i przygotowanie dokumentacji do egzekwowania w formie wykonania zastępczego, wykonania obowiązku nałożonego decyzją administracyjną opracowania dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do aktualizacji bazy danych ewidencji gruntów i budynków (art. 22 ust.4 ustawy pgik).
  5. Przygotowanie dokumentacji do przeprowadzania postępowania w przedmiocie umorzenia lub rozłożenia na raty kosztów wykonania zastępczego, o którym mowa w punkcie 3 upoważnienia (art.22 ust.5 ustawy pgik).
  6. Aktualizacja baz danych ewidencji gruntów i budynków przez wpisywanie danych z otrzymanych dokumentów, o których mowa w art.23 ust.1-3 ustawy do ewidencji gruntów i budynków ( art. 23 ust.7 ustawy pgik).
  7. Aktualizacja baz danych ewidencji gruntów i budynków w drodze czynności materialno – technicznej oraz przeprowadzanie postępowania i przygotowywanie projektów decyzji – gdy następuje to w formie decyzji administracyjnej (art.24 ust.2a ustawy pgik).
  8. Przeprowadzanie postępowania i przygotowywanie projektu decyzji w zakresie odmowy aktualizacji informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków (art.24 ust.2c ustawy pgik ).
  9. Udostępnianie informacji zawartych w bazach danych ewidencji gruntów i budynków  ( art.24 ust.3 ustawy pgik).
  10. Wydawanie wypisów z baz danych ewidencji gruntów i budynków (art.24 ust.5 ustawy pgik).
  11. Sporządzanie gminnych i powiatowych zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów i budynków (art. 25 ust.2 ustawy pgik).
  12. Sporządzanie Dokumentów Obliczenia Opłaty.
  13. Wykonywanie innych poleceń przełożonych.

V. Wymagane dokumenty:

  1. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępna na stronie: http://bip.powiatkrosnienski.pl/122/Druki_do_pobrania/
  2. list motywacyjny;
  3. CV - Curriculum
  4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  5. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu);
  6. wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  7. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo  skarbowe;
  8. oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
  9. oświadczenie o braku przeciwskazań do pracy na stanowisku urzędniczym;
  10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-03-04 15:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem KONKURS – GK ewidencja:
- osobiście w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Krośnie Odrzańskim, pok.115 (I piętro) 
ul. Piastów 10B,
- lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim ul. Piastów 10 B, 66-600 Krosno Odrzańskie
 w nieprzekraczalnym terminie do dnia  04.03.2019 r. do godziny 15:00.
 
W przypadku wysłania dokumentów pocztą, liczy się data wpływu oferty do Starostwa.

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej :  www.bip.powiatkrosnienski.pl
 
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
 
Dodatkowych informacji w sprawie naboru udziela: Pani Bogdan Bakalarz w godz. pracy Starostwa, pok. nr 105 (tel.68 383 02 86).

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony